Kvito galimybė
Turinys
Komunikacijos, tinklalapio turinio ir dizaino reikalavimai Žemiau nurodyta informacija ir funkcijos turi būti suprantama forma patiektos Pardavėjo klientui toliau — Klientas : 1.
Prieš užbaigiant mokėjimą: informacija apie Pardavėjo fizinę pardavimo vietą arba Pardavėjo buveinės kvito galimybė, jeigu Kvito galimybė neturi fizinės pardavimo vietos. Pardavėjo kontaktinė informacija pašto adresas, el. Asmens duomenų tvarkymo politika Privatumo politika.
Klientui turi būti pranešta apie naują numatomą terminą ir suteikiama galimybė atšaukti Operaciją. Klientui turi būti suteikta galimybė gauti Kvito galimybė kvitą mažiausiai dienų nuo Operacijos įvykdymo datos.
Operacijos kvitas turi būti pateikiamas tokiu formatu, kurio vėliau nebūtų įmanoma koreguoti. Pranešime, kuriuo patvirtinamas Kliento užsakymas, turi būti nurodyta tokia informacija: a.
Jeigu yra pateikiama nuoroda kvito galimybė tinklalapį ir arba programėlę: aiškios instrukcijos Klientui, kaip peržiūrėti Operacijos kvitą; tiesioginė nuoroda į Operacijos kvito galimybė. Instrukcijos Klientui, kaip gauti Operacijos kvitą, jeigu Klientas jo negauna; c.
Pranešimo pavadinime: Pardavėjo pavadinimas, kuris matomas Kliento mokėjimo kortelės sąskaitos išraše; informacija, kad prie pranešimo pridėta Kliento Operacijos kvito kopija arba nuoroda į Kliento Operacijos kvito kopiją.
Jeigu Pardavėjui yra aktyvuota Atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis internetu paslauga, Pardavėjo tinklapyje turi matytis Visa ir Mastercard logotipai, parodantys, kad šios kortelės yra aptarnaujamos. Jeigu Pardavėjui yra aktyvuota Atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis internetu paslauga, kaip Įmokų surinkimo paslauga, Pardavėjas privalo susipažinti ir laikytis kitų VISA ir Mastercard el.