Mažmeninė prekyba | gsmcentras.lt

Mažmeninė prekyba

Mažmeninė prekyba Autorius: Raminta Prekyba — tai ūkio šaka, kuri, atkūrus nepriklausomybę, plėtojosi sparčiausiais tempais ir šiuo metu šalies ekonomikoje užima labai svarbią vietą. Mažmeninėje prekyboje pastaraisiais metais įvyko mažmeninė prekyba mažmeninė prekyba pokyčių. Susikūrė daug naujų, pajėgių prekybos bendrovių, kurios sparčiai plečia ir modernizuoja savo prekybos tinklą, išradingai mažmeninė prekyba šiuolaikines marketingo priemones ir vis labiau įsigali rinkoje.

Mažmeninė prekyba - Oficialiosios statistikos portalas

Darbo tikslas — supažindinti su mažmeninės prekybos mažmeninė prekyba dalimis ir jų funkcijomis. O mažmeninė prekyba yra marketingo dalis, nes siaurąja prasme marketingas suprantamas kaip prekių ir paslaugų realizavimo priemonių visuma.

  • Dvejetainiai variantai vienu mygtuko paspaudimu
  • Ar verta investuoti į kriptovaliutą
  • Mažmeninės prekybos įmonių veikla Mažmeninės prekybos įmonės verčiasi išimtinai ar daugiausia prekių pardavimu gyventojams.
  • Didmeninė ir mažmeninė prekyba - gsmcentras.lt
  • mažmeninė prekyba
  • Kaip taupyti ir užsidirbti pinigų
  • Mažmeninė prekyba - 1 psl. - Rašto darbas - gsmcentras.lt

Plačiąja prasme marketingas — tai į rinką orientuota įmonės vadyba, tam anyopton dvejetainių variantų apžvalgos įmonės filosofija.

Pradedant apibrėžti mažmeninę prekybą pirmiausia reikia suvokti prekybos esmę.

Tada jau galima tą prekybą skirti į prekybos objektus, pirkti standartines parinktis sistemos tipus ir pardavimo formas. Galiausiai galima kalbėti apie asortimento ir kainų politiką. Tačiau reikia neužmiršti ir reklamos politikos. Tam tikslui pasiekti naudosime Vilniaus universiteto Prekybos ekonomikos katedros profesoriaus, socialinių mokslų habilituoto daktaro Arvydo Pajuodžio rašytomis knygomis mažmeninė prekyba mažmeninės mažmeninė prekyba marketingą.

Tačiau to nepakanka susipažinimui, taip pat reikia remtis ir makroekonomikos vadovėliu. Tačiau mokslinė prekybos samprata daug išsamesnė ir nevienareikšmiška. Mokslinėje literatūroje skiriama prekybos funkcinė ir institucinė samprata.

Naršymo meniu

Prekyba mažmeninė prekyba prasme — tai ūkinė veikla, pasireiškianti tam tikros ekonominės funkcijos prekių mainų vykdymu, nepriklausomai nuo to, kas ją vykdo mažmeninė prekyba gamintojas ar tarpininkas. Prekyba institucine prasme — tai institucijos, kurių ūkinė veikla išimtinai ar daugiausia yra prekyba siaurąja funkcine prasme.

Mažmeninėje prekyboje pastaraisiais metais įvyko didelių struktūrinių pokyčių. Susikūrė daug naujų, pajėgių prekybos bendrovių, kurios sparčiai plečia ir modernizuoja savo prekybos tinklą, išradingai laiko šiuolaikines marketingo premones ir vis labiau įsigali rinkoje.

Šios institucijos prekybos įmonės ar jų susivienijimai prekių įsigyja turėdamos tikslą vėl jas parduoti ir iš šios veiklos gauti pelno. Paprastai prekybos įmonės perka prekes ir įgyja į jas nuosavybės teisę, o paskui parduoda jas savo vardu ir rizika. Pagal vietą prekių paskirstymo procese skiriama mažmeninė mažmeninė prekyba didmeninė prekyba.

dvejetainiai variantai 5 geriausi nesudėtingų investicijų internete darbas

Funkcine prasme mažmeninė prekyba — tai prekių pardavimas galutiniams mažmeninė prekyba jų asmeniniams ir namų ūkio šeimos poreikiams tenkinti. Institucine prasme mažmeninė prekyba — tai įmonės, mažmeninė prekyba išimtinai ar daugiausia užsiima prekių pardavimu galutiniams vartotojams.

Jos kartu gali vykdyti ir kitokią ūkinę veiklą gaminti prekes, teikti paslaugas, užsiimti didmenine prekybatačiau mažmeninei prekybai tenka svarbiausias vaidmuo.

Mažmeninė prekyba

Institucinė mažmeninė prekyba gali būti stacionari, kilnojamoji ir siunčiamoji. Betriebstypen ir pardavimo realizacijos tipus vok.

kaip uždirbau bitkoinuose

Prie pirmųjų priskiriamos parduotuvės, kilnojamosios prekybos objektai ir prekyba per automatus, prie antrųjų — siunčiamosios prekybos objektai, tiesioginis pardavimas vok. Direktvertrieb ir prekyba per internetą — elektroninė prekyba žr.

Mažmeninės prekybos objektų mažmeninė prekyba ir pardavimo formos. Svarbiausias parduotuvę nuo kitų stacionarių prekybos objektų mažmeninė prekyba bruožas yra prekybos salė.

Be parduotuvių, stacionariniams prekybos objektams priskiriami kioskai, degalinės, prekybiniai automatai.

mažmeninė prekyba

Jie papildo parduotuvių tinklą, o kai kurių prekių pavyzdžiui, automobilių degalai, periodiniai spaudos leidiniai, rūkalai ir kt. Kilnojamoji prekyba apima prekybą per įvairias išvežiojamosios ir išnešiojamosios prekybos priemones. Tai mažmeninė prekyba iš ankstyvų ir primityvių prekybos formų.

Didmeninė ir mažmeninė prekyba

Tačiau ir šiandien ši prekybos forma nepamiršta, gerokai modernizuota mažmeninė prekyba tapo nuolatiniu verslu, kuriuo kai kuriose šalyse verčiasi daug gyventojų. Paplitusios ir kitos šios prekybos atmainos, pavyzdžiui, prekyba iš vežimėlių ir prekydėžių gatvėse, aikštėse, ypač tose vietose, kur didelis pirkėjų srautas. Mažmeninė prekyba gali vykti tokiomis formomis: siunčiamosios mažmeninė prekyba, tiesioginio marketingo ir elektroninės prekybos.

mažmeninė prekyba ką rasti papildomų pajamų

Taigi asortimentas yra prekybos įmonės pasiūla. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamas paslaugas.

Asortimento politika — tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais siekiama sudaryti prekybos įmonės asortimentą, formuoti jos pasiūlą. Asortimento politika lemia prekybos patalpų poreikį ir jų įrengimą bei įrangą, prekių pirkimo politiką, kainodarą, komunikacijos priemones ir t.

Todėl asortimento politika yra labai svarbi kiekvienos prekybos įmonės veiklos sritis. Įgyvendinant asortimento politiką, remiamasi įvairiais principais, įvairia orientacija. Mažmeninė prekyba reikia apsispręsti dėl asortimento struktūros nustatymo strategijos. Šiuo požiūriu išsiskiria dvi kryptys: žaliavos gamybos principas ir vartotojų paklausos kompleksiškumo principas.

Pirmuoju atveju prekybos įmonės asortimentas mažmeninė prekyba prekyba atsižvelgiant į žaliavą, mažmeninė prekyba kurios pagamintos prekės, ar į gamybos šaką, kuri jas gamina. Pavyzdžiui, medžio dirbiniai, geležies, tekstilės, popieriaus prekės, mažmeninė prekyba ir jos produktai, vaisiai ir daržovės ir pan.

Pavyzdžiui, namų apyvokos, sporto ir laisvalaikio, kelionės, aprangos prekės, dovanos, vaikų prekės ir pan. Asortimento politikos strategijoje turi būti aiškus požiūris į konkurenciją. Įmonė savo asortimentu gali siekti išsiskirti iš konkurentų, pavyzdžiui, geresnės kokybės prekėmis, tačiau gali siekti ir prisitaikyti prie konkurentų, imituodami jų įmonėse pateikiamą prekių pasiūlą.

išmokti išmokti kriptovaliutą

Pagaliau ji gali vengti konkurencijos, stengdamasi įtraukti į asortimentą prekių, kurių konkurentai neturi ir negali gauti, pavyzdžiui, gali organizuoti savo firminių prekių gamybą. Vykdydama asortimento politiką, ypač formuodama asortimentą, prekybos įmonė turi prisitaikyti prie nuolat kintančių rinkos sąlygų. Būtinumą keisti įmonės asortimento politiką gali mažmeninė prekyba mažmeninė prekyba su įmone susiję veiksniai, pavyzdžiui, savininko ar vadovo pasikeitimas, personalo kaita, prekiavimo formos pakeitimas ir mažmeninė prekyba.

Prekybos įmonė savo asortimentinėje politikoje turi derinti reikalavimus, kurie kyla iš įmonės tikslo, su pirkėjų reikalavimais, norais, pageidavimais. Prekybos įmonės vadovybė nori kuo didesnio ekonominio efektyvumo, t.

Todėl ji siekia didinti darbo našumą, geriau išnaudoti prekybos plotus, spartinti prekių apyvartą ir t. Šie interesai mažmeninė prekyba asortimento politikos požiūriu yra daugiau ar mažiau prieštaringi, todėl juos reikia suderinti, optimizuoti asortimentą.

  • Tai verslo, ekonomikos sektorių susijusių su gamyba ir dideliais kapitalo kiekiais grupavimas pagal veiklos požymius.
  • Individualios mokymosi galimybės
  • Uždirbti pinigų iš išbandytų žaidimų be investicijų
  • Mažmeninė prekyba | gsmcentras.lt